Alla inlägg under mars 2010

Av Mamma Blå - 18 mars 2010 08:16

Lillan är hemma från dagis idag, hon har inte riktigt varit sitt vanliga

jag och äter lite dåligt, magen är det också lite si o så med.

Sambon får ta ut wab idag och jag gör det imorgon.

Hoppas att detta går över till nästa vecka, halva tiden har gått på min

praktik o det skulle vara tråkigt att behöva missa för mycket av resterande.

Av Mamma Blå - 12 mars 2010 09:48

Nu plugg, ikväll praktik, sängen ca 23:30, imorgon praktik 6:45-15, vila,söndagen kanske sovmorgon, 14:30 åter praktik, sängen ca 23:30, sedan var den helgen slut.


Av Mamma Blå - 10 mars 2010 09:47

Ute är det 0:an inne är det 22. Idag är det en ny dag, lite stök och plugg här hemma, sedan iväg till APU kommer hem till 23 ikväll. Hinner inte vara ute så mycket i solen idag tyvärr, men det är härligt ändå.

Nu ska jag laga mat så jag har en matlåda med mig ikväll.

Av Mamma Blå - 9 mars 2010 20:52

och jag mår nästan helt bra idag. Enligt tant doktorn så var det en allergisk reaktion, igår så sov jag större delen av dagen och kvällen och natten. I morse mådde jag bra men fortfarande trött och stel i ansiktet. På praktiken idag fick jag vara med på en videoöverförd Bypass-operation, CABG. Det var mycket intressan tycker jag.

Nu sover barnen och Mamma Blå är sååååå trött. Te och ett stort skönt täcke vill jag ha.

Av Mamma Blå - 7 mars 2010 17:32

Nu har min pojke kommit hem från fjällen. Jag är jätteglad, han har haft roligt och är mycket nöjd. Vi är hos svärföräldrarna just nu men ska snart åka hem.

Jag får se om jag kan gå till praktiken i morgon, vaknade upp och kände mig konstig i höger sida av ansiktet. Det är svullet och ömt, har tagit en Ipren och sovit lite. Nu ska vi dricka kaffe och sedan bär det av hem.

Av Mamma Blå - 3 mars 2010 08:47

idag blir tredje dagen på min praktik, det är roligt men oj vad jag är trött.

Går kväll idag också och kommer hem vid elva i morgon blir det att gå upp vid fyra/ halv fem så jag hinner med sex bussen. Allt är nytt lite läskigt men jag kommer att ha lärt mig massor om fem veckor.

Nu kaffe och resten av dagen.

Skapa flashcards