Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Kurrr säger magen!

Av Mamma Blå - 23 februari 2010 11:55

Hunger...blir ris och kokt kyckling. Frysen är lite öde här och var,

det ska ju inte vara bra om man vill spara på miljön o elräkningen.

Ja tror att jag måste baka lite under min lunch så ska det väll bli lite

bättre.

 
 
Tant Grön

Tant Grön

23 februari 2010 12:57

Här blir det ris och sojakorvstroganoff till mig och en korv, några köttbullar och pasta till en snorig Storgulligan.

Klart det blir av på fredag, det ska bli superkul! Jag är ju hemma hela dagen så kom när du vill, men inte senare 18 :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mamma Blå

24 februari 2010 09:36

Tjoho!! Jag ÄLSKAR min familj, men en fredag med vuxna människor är ju aldrig fel. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Blå - 7 juli 2016 11:58


  Idag upp till vår lilla o dlingsplätt.😊   

Av Mamma Blå - 9 maj 2016 15:31

Börjar bli lite sugen på att sy igen....letar bland mönster och tyger... ...

Av Mamma Blå - 12 juni 2014 21:47

Vi målar och målar o tapetserar ......eller nu blir det inte mer gjort idag.  Jag ska jobba imorgon och sambon oss. Jag är för trött och är jag för trött så blir det tydligen inte gjort.  ...

Av Mamma Blå - 17 maj 2014 23:58

Har jobbat kväll och ska upp om ca fyra timmar men kan inte sova.... lite kamomillte kanske. ...ja värt ett försök ...

Av Mamma Blå - 16 maj 2014 09:22

Idag är det fredag jublar många.....jag ska jobba ikväll och detta faktum är i sig kanske inte det roligaste men det är jobb i alla fall.  ...

Skapa flashcards