Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Mamma Blå - 21 februari 2010 15:30

Sambon och sonen är i tvättstugan, i rummet brevid finns ett pingisbord så

racket och bollar fick också följa med.

Lillan bestämde sig för att ta en vilopaus och jag sitter här en stund med en

kopp te. Jag vill pyssla lite men jag orkar inte dra fram massor av grejor. Nu

ska jag lägga mig på soffan en stund innan lillan vaknar och vill att jag ska

byta bajs på hennes docka.   

Av Mamma Blå - 21 februari 2010 15:24

Jag skulle ha jobbat igår men min mage tyckte inte det. Efter

illamåendeoch långt toabesök tidigt igår morse så var det bara att

ringa och sjukanmäla sig. Sköterskan på vårdcentralen tyckte att

vi skulle pumpa i mig Proviva och Doffilus så jag har provat det och valt

laktosfritt, det verkar funka, peppar peppar...

Ovido - Quiz & Flashcards