Alla inlägg den 9 november 2009

Av Mamma Blå - 9 november 2009 14:53

det saknades timmar på mitt praktikschema, närmare bestämt 25tim.

Har suttit så mycket jag kunnat idag för att få ihop det, suck!

Nu har jag i alla fall exakt så många timmar man ska ha.

Hoppas praktikplatsen tycker det blir bra också.

Nu måste vi hämta storebror på frita,först försöka skriva ihop

ett hämtschema åt lillans dagis.

Av Mamma Blå - 9 november 2009 08:51

En grå måndag. Igår var vi (jag och sonen) på dop i

stockholm. Mycket trevligt, med god mat och allt.

Barnens senaste kusin var det som döptes, hoppas på flera

snart. Flört

Pappa Blå och lillasyster fick vara kvar här och roa sig bäst

de orkade. Vi kom hem vid halv nio och min pojke somnade

vid tio, så idag var han lite trött.

Nu sitter lillan och tittar på Nalle har ett stort blått hus och

Mamma Blå ska slänga in en tvätt och dricka niokaffe.

Skapa flashcards