Alla inlägg under oktober 2009

Av Mamma Blå - 23 oktober 2009 22:00

Vi var bara tvugna att tjuvstara lite!

 

 

 

4 tomtar denna gång.

Av Mamma Blå - 23 oktober 2009 11:15

Feber och ynklig, inget åkande till mormor och morfar idag. Rynkar på näsan

Av Mamma Blå - 23 oktober 2009 08:24

Det har strulat lite för mig här på bloggplatsen, men nu verkar det funka igen.Skrattande

Av Mamma Blå - 21 oktober 2009 20:00

Tack för denna fina!

 

Den tänder jag både morgon och kväll...

Av Mamma Blå - 18 oktober 2009 22:15

       

Ville hellre se på Pippi Långstrump

och dricka välling än öppn paket.

Sen blev det bättre.  

Provar diademen som hon fick av sin

storebror.


Dockan blev älskad från första stund.

 

 

Senare på dagen öppnades det mer paket.

Det blev många paket för det blev fullt med

främande.

   

Gammelmormor fick hjälpa till också.

Sen var det dax och leka lite...

 

Tårta fick bli Vinetta, men glass är ju gott det mä.

En jättebra dag tyckte våran 2åring.

Här är det kvällsmat, sedan saga och sova.. 

Av Mamma Blå - 17 oktober 2009 06:14

Måste åka snart... jag tycker att det är roligt att jobba, det är bara tråkigt att ta sig dit.

Av Mamma Blå - 17 oktober 2009 06:12

 

Blev sugen på att läsa bok nr2

i serien, så jag börjar på bussen.

Av Mamma Blå - 16 oktober 2009 22:07

för mig i alla fall. Sambon har redan somnat i soffan. Jag straxt krypa ner i sängen. Klockan ringer 05 i morgon. Jag ångrar mig lite att jag tackade ja, gilla läget.

Gnatt o sov sött. Kalasbord Blomma  

Skapa flashcards