Alla inlägg under oktober 2009

Av Mamma Blå - 29 oktober 2009 12:15

 

Hittade också denna gröna 5dl-kanna.

Av Mamma Blå - 29 oktober 2009 12:06

Gick förbi Myrorna på vägen till Stadsbiblioteket här om dagen.

Resultat:

 

 

Men det följde med en överraskning som jag inte sett i butiken.

 

En rund duk, tyvärr har jag inget runt bord längre men det var kul ändå!

Av Mamma Blå - 29 oktober 2009 09:15

Ja idag är det plugga tills ögonen inte orkar mera.

Imorgon har jag prov i geriatrik.

På mmåndag börjar 5veckors praktik på demensboende,

det ska bli spännande.

Nu skulle jag ju plugga,

Hej!

Av Mamma Blå - 26 oktober 2009 09:03

  

Lägger Fogelström åt sidan ett tag för denna bok! 

Av Mamma Blå - 26 oktober 2009 08:47

Jaha, idag fick jag waba, jag hoppas lilltjejen kan gå imorgon eller att sambon kan vara här då.

Jag har grupparbete i skolan och det är redovisning på onsdag.

Nu ska jag ta en kaffe och göra lillan sällskap framför Bolibompa.

Tror ni hon märker om jag smyger med mig en skolbok? Glad

Av Mamma Blå - 25 oktober 2009 14:18

Igår när lillasyster var sjuk gick storebror och Mamma Blå

på bio och såg Nicke Nyfiken 2 apa på rymmen!

 

JÄTTEbra tyckte vi!

Av Mamma Blå - 25 oktober 2009 12:10

Ja, jag säger som många andra... vad tråkigt med reklam.Rynkar på näsan

Skapa flashcards