Alla inlägg under september 2009

Av Mamma Blå - 30 september 2009 13:45

för barnen, så jag är hemma idag med mina busungar. Skrattande

Önskematen blev pankisar (så klart). Nu måste jag väcka den lilla

som ligger och sover.

Mamma blå vill ha lite kaffe också och så ska här tvättas, kanske

baka någon kaka (lillan blir ju 2 om några veckor).

Jag köpte en underbar docka till henne igår.


Av Mamma Blå - 23 september 2009 08:13

Passar lika bra ihop som:

  • lakrits och ketchup
  • fiskpinnar och kolasås
  • sill och vaniljglass
  • sockerkaka och brunsås

osv....


Av Mamma Blå - 21 september 2009 21:21

En liten, liten stund ska jag lägga mig i soffan, har jag tur är det något bra på burken också.

Av Mamma Blå - 21 september 2009 20:43

 

Kunde inte motstå dessa tekoppar från Åhlens idag.

Av Mamma Blå - 17 september 2009 08:04

idag är det lite si och så med Mamma Blå. Det är inte den värsta av snorigheter, det är knappt någon hosta, jag har ingen feber, men kroppen och knoppen vill liksom inte riktigt. Det är svårt att hävda att man känner ett stort obehag och svettas så fort man gör något fysiskt, när det inte syns tydligt.

Just nu har jag mest dåligt samvete för att jag kanske ställer till det för andra.

Det låter visst som jag tycker synd om mig själv, det gör jag kanske lite, vem skulle annars göra det. Flört

Av Mamma Blå - 14 september 2009 10:05

I fredags var det begravning. Den var vacker.

Vi åkte även till till huset där hon , allt stod precis som

hon lämnat det två veckor tidigare. Jag ville aldrig åka, det

var ju sista gången jag var där. Satte mig ner på flera ställen

och mindes, mindes allt och tog farväl.

Adjö lilla farmor.................

Av Mamma Blå - 10 september 2009 20:15

Vi tittar på IDOL och ja vad säger man??

Av Mamma Blå - 10 september 2009 11:23

att plugga idag. Mina tankar letar sig hela tiden längre bort till något annat.

Det rinner inga tårar på min kind, det är så svårt att riktigt förstå.

ängel1  

Ovido - Quiz & Flashcards