Alla inlägg under juni 2009

Av Mamma Blå - 15 juni 2009 13:51

 

Av Mamma Blå - 12 juni 2009 23:57

nu skäms jag inte lika mycket längre. Tycker att man inte får glömma en sådan sak,nämligen. Nåja. Imorgon ska vi få träffa barnens nya lilla kusin, en liten tjej blev det. Har köpt massor med fint, bäbiskläder är sååå gulligt. Nu ska jag dricka upp mitt vin och blogga runt lite sedan sängen.

Av Mamma Blå - 12 juni 2009 14:53

jag är glömsk, eller har blivit mera det sista halvåret. Telefonen ringde för ett par timmar sedan:

-Hej det är X, vi sitter här på skolan och väntar på er.

- O nej! Förlåt men det hade vi glömt (jag helt förtvivlat).

-Mm, vi får väll bestämma en ny tid då.

- Ja, förlåt.

Det står på almenackan men jag hade totalt glömt att det var överlämningsmöte med dagis och skola idag. Jag skämdes så jag bara ville försvinna.

Av Mamma Blå - 12 juni 2009 07:54

Här är det regn, regn, regn. Jag är inte så trött som jag trodde. Idag blir det städa, städa städa och leka, leka, leka. Lillan går runt och lallar och är glad, har vi inte sol ute så har vi det iaf inne. :)

Av Mamma Blå - 12 juni 2009 00:14

som försvann. Det gjorde den verkligen. Nu är jag pigg, sambon ligger i soffan och snarkar. Hi,hi,hi. Själv somnade jag när jag skulle söva stora killen så nu är jag jättepigg. Vill inte störa de andra som sover så fortsätta stöka är inen ide. Får slå ihjäl en timme eller två vid datorn och hoppas på att jag kan somna sedan.

Skapa flashcards