Alla inlägg under maj 2009

Av Mamma Blå - 27 maj 2009 21:17

Nu mår vi bra igen, peppar peppar, och livet tuffar på som vanligt.

Skolan slutar för terminen fredag nästa vecka och jag sitter med de sista grejorna hemma. På lördag är det barnkalas som gäller så fredagen kommer att gå åt till förberedelser. I morron ska vi till örondoktorn med stora killen. Han har en lös tand också o nästa vecka fyller han 6år, hur kunde det gå så snabbt.

Jag och sonen(4 veckor liten). :)


Av Mamma Blå - 20 maj 2009 09:30

jag kan inte bli av med min hosta. Lilla tjejen vaknade igårkväll och hade hög feber, vi somnade tillslut i soffan. Idag mår hon bättre, men gud vad det kan komma så mycket ur en så liten näsa. Nu ska vi slänga in en tvättmaskin och bädda rent i alla sängar sedan vet jag inte hur mycket mer jag orkar idag. *snörvel och host*

Av Mamma Blå - 19 maj 2009 10:04

Idag vaknade lillan med feber o prickar. Hon fick vara hemma med mig. När jag hade funderat ett tag över prickarna o febern så kom jag på att det var bara någon vecka sedan hon fått senaste vaccinationen. Jag ringde BVC och fick beräftat att det med all sannolikhet är så. Jag ska försöka plugga lite nu en stund får vi se hur det går. :) 

Av Mamma Blå - 17 maj 2009 23:13

nu ska vi hänga sista tvätten och sedan blir det sängen. Jag är såååååå trött.

God natt!

Av Mamma Blå - 17 maj 2009 20:49

 

Vi tog en tur till närmsta blomster affär för att köpa lite jord, det råkade bli lite blommor också. :)

Av Mamma Blå - 17 maj 2009 20:47

En av jordgubbsplantorna som jag röjt fram.

Av Mamma Blå - 17 maj 2009 20:45

Så här ser den ut just nu, mycket kvar att röja, men den var helt igenväxt för några dagar sedan så jag har hunnit lite i alla fall. :)

Av Mamma Blå - 17 maj 2009 07:51

det kom en vällingflaska och gos ivägen men snart ska jag gå. :)

Skapa flashcards