Alla inlägg under april 2009

Av Mamma Blå - 23 april 2009 15:31

Bilderna tog jag itisdags. Nu är det lite slipning, grundmålnig

och så färg. Svart kanske.

Av Mamma Blå - 21 april 2009 14:30

Förena nytta med nöje. Film om Epilepsi och en kopp kaffe med frukt.

Sedan ska jag hämta busungarna på dagis.

...........

Av Mamma Blå - 21 april 2009 11:07

ska en stol bli här hemma för nu ska jag ta en bensträckare och lägga böckerna åt sidan 20min.


Av Mamma Blå - 21 april 2009 10:00

Det blir en tur hit i år också. Två nätter och två dagar i parken.

Av Mamma Blå - 21 april 2009 09:18

Ja, det är sant.. från Mamma Blå till Mamma Glömsk. :)

Idag var det bara glömda vantar och glömda blöjor till dagis, än så länge.

Det är jobbigt att att ha det i benen som man inte har i huvudet.

Annars en hyfsad morgon och nacken mycket bättre idag, i natt sov jag i sängen och inte på soffan. :)

Dax att börja plugga om en liten stund, ska bara försöka minnas om det är något mera jag har glömt.

Av Mamma Blå - 20 april 2009 21:27

Vaknade i morse med ont i nacken och inte har det blivit bättre under dagen. Vi skulle ha redovisning på grupparbete om Epilepsi idag men det var bara två av fem som dök upp i vår grupp, vi sköt upp redovisningen tills nästa vecka. Nu ska jag ta en kopp kaffe, en smörgås och krypa upp i soffan ett tag.

 

Snart börjar My Name is Earl på TV6. Tjohooo.

Av Mamma Blå - 19 april 2009 11:07

Ja, idag var det plugga igen. Jag vet att det är söndag men jag tror att jag skulle kunna plugga dubbelt så mycket och ändå ha massor kvar till helgen, så vad gör man?!

Jo, man tejpar fast boken i näsan, alternativt klistrar fast den i ena handen och en penna i den andra, då kan man ju inte annat än att bli påmind om att plugga. :) ................jag undrar hur jag ska kunna vända sida utan att rita i boken...

Ovido - Quiz & Flashcards