Alla inlägg den 30 april 2009

Av Mamma Blå - 30 april 2009 23:13

 Hittade denna tapet på Målarbutiken och skulle gärna vilja ha den.

Av Mamma Blå - 30 april 2009 20:37

för oss iår. Sambon skulle jobba över och jag hade ingen lust att gå själv med barnen. Vi har haft mysigt här hemma istället. Just nu ligger lillan i sin säng, hon sover inte än. Stora killen ville titta på Nemo och det fick han. Förhoppningar om att han sover har jag inte, men det är ju lite mysigt när allt inte är som det brukar ibland. :)

Av Mamma Blå - 30 april 2009 11:06

eller ska man sjunga våren ?! Det har ju känts som sommar den senaste tiden men det kan ju bli kallare igen och ibland även snö i maj så vi får väll se. Har inte så mycket tid över idag men jag hoppas på kunna slänga mig i soffan en stund ikväll. Brasa blir det nog i alla fall tror jag. Nu ska jag som vanligt lägga näsan i mina böcker och sen är det hämta barnen på dagis, handla och hem och städa innan Valborgsfirandet börjar.

Skapa flashcards