Alla inlägg under februari 2009

Av Mamma Blå - 28 februari 2009 08:51

I förrgår.

Av Mamma Blå - 28 februari 2009 08:38

inte säga för mycket, men jag tror att det kanske är över. Vädret är strålande, barnen är pigga och busiga, föräldrarna är trötta och sega. En vanlig lördag hemma hos Mamma Blå alltså. :)

Av Mamma Blå - 25 februari 2009 03:56

att du kan lura en magsjuka. Trotts att vi har försökt att hålla stora killen borta och att vi har sanerat så gott som vi kunnat, tvättat händer, bytt handukar flera gånger varje dag osv så har magsjukan ändå kommit tillbaka.

Stora killen började för en timme sedan. Nästa gång ska vi samla familjen så fort som möjligt och hålla oss alla hemma så blir vi sjuka nästan samtidigt och slipper dra ut på det.

Av Mamma Blå - 23 februari 2009 14:09

Stora killen kom hem idag, vad vi har saknat honom.

Tro nu inte att jag slapp undan, jag låg lördag eftermiddag till söndag.Som tur va kunde ju stora killen vara kvar hos farmor och farfar. Idag mår jag bra förutom att jag är trött. Vi hann i alla fall städa så nu får vi hoppas att det ger med sig. :)

Av Mamma Blå - 21 februari 2009 10:21

än så länge mår jag bra, men jag som är lite skrockfull kanske inte borde säga något nu, än är inte faran över.

Av Mamma Blå - 20 februari 2009 10:09

Sambon kom hem från jobbet igår fick rusa till toalette. :(

Nu går jag och väntar på min dom, men innan jag får den hoppas jag att jag hinner sanera lite.

Av Mamma Blå - 19 februari 2009 22:03

Har haft mycket i skolan nu ett tag. Lillan har varit sjuk, nu sist magsjuk, hon hann vara på dagis två dagar. Jag och stora killen har varit i Göteborg söndag- tisdag, men när jag ringde hem från tåget säger min sambo att lillan blivit magsjuk och då åkte vi till mor och far istället. Hade ett arbete till skolan som skulle va inne idag så jag satt där och skrev, kom hem på eftermidagen idag. Stora killen är med farmor och busar och lillan sover.

Jag är sååååååååååå trött.

Måste gå och lägga mig snart, håll tummarna för att lillan inte vaknar och mår dåligt i natt.

Gnatt på er alla!

Av Mamma Blå - 19 februari 2009 21:49

Jag har blivit utmanad av Tant Grön

Regler;

- Gå in i mappen "mina bilder"

-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

-Släng upp bilden från mappen och skriv något om den

-Utmana sex andra personer och länka till dem.



Min 6:e bild från den 6:e mappen:

Lilltjejen sovandes i bilbarnstolen, här endast 16 dagar gammal.

Idag är hon är hon ungefär 16 månader.


Jag vet inte vem jag ska utmana, så det blir väll de som känner för det.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards