Alla inlägg under november 2008

Av Mamma Blå - 30 november 2008 22:15

Av Mamma Blå - 30 november 2008 21:58

Köket

Stora killens rum

(ville absolut ha den röda ljustaken, ingen stjärna) 

Av Mamma Blå - 30 november 2008 21:46

Vi brukar alltid hänga upp alla julkort vi får på ett snöre eller band vare år. I år blir det på glitter med målade klädnypor.

Tyckte att de vanliga träfärgade kändes lite tråkiga och då var jag ju faktisgt tvungen att pyssla lite (jippi).

 

Av Mamma Blå - 30 november 2008 21:19

efter en tupplur, kvällsmat, glögg och tända ljus är Mamma Blå glad igen. :)

Av Mamma Blå - 30 november 2008 13:01

idag är Mamma Blå ARG, sur och vresig. :(

Usch vad jag är arg.

Av Mamma Blå - 29 november 2008 23:28

lilltjejen var frisk, men det fick vi reda på i morse att hon inte va. Nåja inte lika illa som för några dagar sedan men sjuk det är hon. Imorgon skulle vi ha hälsat på hos kompisar men iår blir vi hemma på 1:a advent.

Av Mamma Blå - 28 november 2008 16:28

blir det fredagsmys med popcorn, morot och IDOL. Sonen älskar fredagsmys, inte bara gott att äta utan man får vara uppe länge och titta på tv. Nu måste jag börja fixa, röja, laga mat och fredagsmys.

Ha en bra kväll alla ni därute.

Av Mamma Blå - 28 november 2008 14:39

skickade sambon med en inköpslista till affären igår och han kom hem med det här

jag menade ananas på burk men jag hade ju faktskt bara skrivit ananas. He,he, så från och med nu så ska jag bli tydligare när jag skickar någon annan till affären med mina listor.

Skapa flashcards