Alla inlägg den 12 september 2008

Av Mamma Blå - 12 september 2008 22:21

Jag håller på att ränsa ur min garderob och varför slänga när man kan sy om. Den här tröjan ska bli en klänning till lillan.

 

Sy
Av Mamma Blå - 12 september 2008 20:01

Snälla Pappa kan vi inte spela schack?

Hur ska en pappa kunna motstå det, trotts att det är läggdags. Det är ju ändå fredag. :)

Av Mamma Blå - 12 september 2008 16:00

Jag vill också prova sa min stora söta pojke, o det är klart att han fick.

Visst är han duktig!

Av Mamma Blå - 12 september 2008 09:41

Jag är inte direkt överförtjust i spindlar från början och det som hände nu på morgonen gör det inte så mycket bättre.

Jag och barnen stod och tog på oss ytterkläderna när min son plötsligt ropar EN SPINDEL (han är inte själv rädd men vet att jag är det).

-VAR! ropar jag.

-På dig, svarar han helt lungt.

-IIIIIiiiiiiiii!!!!

Jag viftar och hoppar omkring och tillslut landar en inte så liten spindel på golvet. Utan att tänka mig för trampar jag ihjälden med min sko.

- Men mamma du har ju dödat den! utbrister min son besviket.

- Förlåt, är det enda jag kan säga.

Vi brukar annars släppa ut dom igen, men den här var för stor och för närgången. 


Av Mamma Blå - 12 september 2008 00:56

Godnatt alla därute, nu är det hög tid att låta nattsömnen smeka min kropp och själ så jag kan vakna pigg och glad imorgon.

På återseende! 

Av Mamma Blå - 12 september 2008 00:15

Blev sugen på lite muffins så jag bakade helt enkelt.

  Goda blev dom, mums.

Skapa flashcards