Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

30 år var det visst!

Av Mamma Blå - 17 augusti 2008 21:15

Ja har jag fått en stund över framför datorn med en kopp java. Oj va med grejer och blommor jag fick igår. Underbart. Trevliga människor god mat vad mer kan man önska. :-)


Kaffe och stryckjärnstimer, jätte bra för såna (tex Jag) som gärna glömmer kaffebryggaren på när man lämnar hemmet.

Boken Aktuellt 1978 (orginal bok tryckt 1978) som handlar om aktuella händelser just då. Mycket skoj att ha. :-)

Rosti Mepal- skålar och redskap, mycket efterlängtade och världens snyggaste färger.

Dags för lite hemma-Spa, skönt,skönt. Någon sa att de tyckte att det var hög tid att börja ta hand om sig själv nu. *SKRATT*

Härliga Foppa som gör en glad. Så skönt.

En fin fin Kamera som kommer senare pga fördröjd leverans. Jag längtar.

Tulpansmycke, I Like It

Här kan du se hela bordet. Lite vin med bubblor fick jag också, slurp. Blommor och kort och lite pengar och en ask med choklad(finns inte med på bordet för att den är uppäten).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Blå - 7 juli 2016 11:58


  Idag upp till vår lilla o dlingsplätt.😊   

Av Mamma Blå - 9 maj 2016 15:31

Börjar bli lite sugen på att sy igen....letar bland mönster och tyger... ...

Av Mamma Blå - 12 juni 2014 21:47

Vi målar och målar o tapetserar ......eller nu blir det inte mer gjort idag.  Jag ska jobba imorgon och sambon oss. Jag är för trött och är jag för trött så blir det tydligen inte gjort.  ...

Av Mamma Blå - 17 maj 2014 23:58

Har jobbat kväll och ska upp om ca fyra timmar men kan inte sova.... lite kamomillte kanske. ...ja värt ett försök ...

Av Mamma Blå - 16 maj 2014 09:22

Idag är det fredag jublar många.....jag ska jobba ikväll och detta faktum är i sig kanske inte det roligaste men det är jobb i alla fall.  ...

Skapa flashcards