Alla inlägg under augusti 2008

Av Mamma Blå - 29 augusti 2008 23:49

Jag blev sugen på att baka, men det får nog vänta till en annan kväll. Nu ska jag fösa in sambon från soffan till sängen, känner mig ändå lite elak då han sover så sött. :)

Gnatt alla som inte redan sover. 

Av Mamma Blå - 29 augusti 2008 11:39

Magen är hungrig dax att äta något..

Måste stänga av datorn, den är gammal och blir lite trött ibland.

Jag får titta in senare.


Av Mamma Blå - 29 augusti 2008 11:01

Det blev tyg över så jag sydde en liten mössa också!

Återstår att se om Lilltjejen tycker att den ska vara på huvudet eller inte. :) 

Sy
Av Mamma Blå - 29 augusti 2008 10:00

Vi stora sprang runt och morgonstressade så vi märkte inte först var barnen hade tagit vägen. När jag tittade in i vardagsrummet fick jag se


Gullungar!

Av Mamma Blå - 28 augusti 2008 22:51

Nu får jag säga åt mig själv att krypa ner i sängen. Har massor att göra imorgon.

Gnatt alla som inte redan sover.

 

Av Mamma Blå - 28 augusti 2008 22:20

Idag har min kamera (30år present) kommit. Gissa om jag blev glad när min sambo kom hem med paketet.

Snart tar jag bara kort med den......

Av Mamma Blå - 28 augusti 2008 22:16

Ja idag lyckades jag göra klänningen helt klar. Jag är väldigt nöjd, trott några små fel så är klänningen bättre än vad jag trodde de skulle bli.


Sy
Av Mamma Blå - 28 augusti 2008 03:15

Lite te med mjölk och honung gjorde susen, nu är känner jag mig trött igen. Ska försöka somna innan det är dax att gå upp.

Gnatt! 

Skapa flashcards