Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Mamma Blå - 29 juli 2008 22:51


Nu har jag fyllt på mitt godisföråd med goda klubbor. Mums,mums.


 



Av Mamma Blå - 29 juli 2008 01:23

Nu när fläkten är på så kanske man kan sova snart. Värt att göra ett försök i alla fall. Natti natti.

 

Av Mamma Blå - 29 juli 2008 01:22

Just nu så käns detta som ett av de bästa köp vi gjort!

 

Av Mamma Blå - 29 juli 2008 01:06

Nu är jag hemma igen efter några underbara men varma dagar på landet. Det har blivit mycket badande och plaskande. Värmen har gjort vattnet så varmt att till och med en badkruka som jag har vågat mig i.

I lördags hälsade vi på hos några vänner till familjen som har en egen liten strand och brygga. Jag har för mig att det var 26 i vattnet, oj vad det badades.

Dagen efter blåstes barnpoolen upp på mina föräldrars lantställe. Det blev en lång väntan för de badsugna barnen då det än så länge bara finns tillgång till kallvatten. Efter några timmar var vattnet dock så varmt att de kunde börja sin livade bad och skvätt lek.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards