Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Mamma Blå - 22 juli 2008 22:42

Han har ringt. Det blev ingen toppbestigning för min sambo idag där uppe på Kebnekaise, men enlig honom en annan mindre vandring.

Jag har även sett honom på bild från Webbkameran till Kebnekaise Fjällstation, 690 m ö h. Jag gick in på Svenska turistföreningens hemsida och han ställde sig i bild, skojigt.

Nu kan jag snart sova, måste bara göra några måsten först (som att plocka i och ur diskmaskinen tex).

Barnen somnade sent i dag också, för ca 30min sedan.

Gäsp jag är jätte trött...... diskmaskinen var det ja.

Av Mamma Blå - 22 juli 2008 16:43

 


Vi hade banan, vi hade 86% choklad, vi hade digestive och vi hade grädde. Allt detta gjorde att det råkade bli hajkbananer.

Det är så enkelt att göra också.

Sätt ugnen på 200¤ och lägg banan i ugnsfolie. Tryck i några bitar av chokladen, in i ugnen i ca 10 minuter. Klart.

Gott Gott......

Av Mamma Blå - 22 juli 2008 10:56

Jag längtar efter min sambo som är i fjällen med uppdrag att bestiga Kebnekaise.

Kanske är de påväg upp mot toppen idag, svårt att veta då han inte går att nås på sin mobil. Undrar hur man klarade sig innan mobilen. :-)

Kanske man bara längtade lite mer.


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards